Thursday 22 March 2012

R.E.S.U.L.T SPM

Yuuuhuuu.. i'm back.. :)

Semalam Rabu bersamaan tarikh 21 Mac 2012 adalah tarikh yang amatlah bermakna bagi calon SPM 2011. Yee tarikh keramat itu. tarikh itulah yang akan menentukan masa depan kami.

Semalam pukul 5 pagi aku bangun dah. Hahha. Ingat senang ke aku nak bangun awal macam tu? :D Semua gara2 nak ambil result SPM ! argghhh :/ dupdapdupdap jantung ni haa. Dah bangun tu mandi2, solat+solat hajat. Dah lame dah tinggal solat hajat ni dulu dekat asrama selalu buat. Ni la manusia. Dah susah baru ingat tuhan. Hmmm then baring balik. Golek2 atas katil bertawakkal. Dalam 8.30 camtu siap2 pakai baju, tudung semua bagi cun2 hahaha. Bas pukul 9.30 maknenye pukul 9 dah kene gerak keluar. Waktu nak keluar tu makcik2 semua dok pesan jaga diri, elok2 jalan tu aisshhh terharu pulak.

Tepat 9.30 pagi waktu tempatan bermula lah perjalanan Ipoh--->Taiping. Dupdapdupdap tak habis lagi ni. Nak muntah, berak, kencing semua ade ni. Semua berjalan lancar tapi bila bas tu gerak dah macam siput aku start bangun usha ape kene la lembab sangat rupenye die buat jammed pulak kat highway. Adoy. Waa dah la tengah kecut perut lu olang boleh buat jalan kasi jammed pulak ! U make me so hot u know. Haiyaa. Bila dah lambat mcm ni mula lah idea nak tau result guna SMS. Aiman dah mintak dah angka giliran. Aku pulak yang takut nak bagi. Gerun. Tape la awak. Saya takut biar la saya tengok dengan mata kepala saya sendiri eh. :)

Alhamdulillah selamat jugak sampai Stesen Bas Kamuting. Sampai2 je kejar toilet dulu nk kencing hahahah. seram sejuk dalam bas punye pasal. Then ambik teksi pegi la ke Sekolah Menengah Teknik Taiping. Tuu diaa punye banyak kereta ! Masuk je pagar terus Fifi ajak g dewan. Niat sebenar nak tunggu Fazira dengan Astina tapi dah si Fifi ni dok kalut2 dengan aku2 jadi kalut. Sampai dewan tak pikir ape dah ! Nampak kawan terus peluk cium ! rindu habaq hg.. :) Pastu aku pun duduk la depan Cikgu Rafizah dengan Cikgu Halimah. Kene sign2 borang bagai. aku ketaq kot nak sign. cikgu siap kate "Releks Raja. Pelan2 sign tu" aisshh ta boleh releks cikgu oii.. Slip dah ade dekat tangan. bukak2... OMG !! Ya Allah.. Memang aku jerit gedik2 kat ctu. Salam cikgu cakap terima kasih cikgu terima kasih tak tau nak kate ape dah waktu tu. lansung tak expect result macam tu. Alhamdulillah 7A1B.. Even bukan A+ tapi at least bersyukur la dengan A & A- Terus call ibu. "Bu ce teka berapa org dapat? Teka la teka la.." "Hmm 3? 4?" "Bukan bu. 7A! org dpat 7" "Laa yeke? Alhamdulillah" then mesej ayah bgtau result ayah pun hepy macam ibu. Ohh..  No words can decribe how i feel that time. Thank u Allah. Alhamdulillah :)

Dah lepas habis sume ade la pulak interview. Untuk 6A  keatas. Karut je interview tu. Buat malu aku je. Ain la ye2 nak p aku segan. Kene bg nasihat la ape la.. Aku nak nasihat ape aku pun main, tidor, makan dalam kelas. Waktu prep pun sembang, tido. Nak nasihat ape die ntah. merepek ! Bodoh2 je rakam sume.

Tapi tape. Lepas tu lepak kat kantin hahahaha. Dengan Fazira, Masyi, Bie, Tina <3 Gedik2 kat ctu lame kot. Snap gambar bagai hahaha :D Korang.. No matter what our result is, i still love u all. Is it good or bad, u all are my friends and i'm proud to say that u are my friends. ILOVEU <3 Nanti kita jumpe lagi naa ILY <3 <3

Nah tengok gambar kami auwww :)

 ini Fazira Puad :)

ini Astina Sabri :)

ini Masyta Tarli :)

Fazira, Tisya, Masyi, Bie <3