Tuesday 10 April 2012

Awak dah berubah :'(





Awakk :'(

Kenape rase macam ni? Awak macam dah berubah. Saya tak tau kenape, ape masalahnye, ape puncenye tapi pasti sangat yang awak dah berubah.. Dah lame dah saaya perasan ni tapi ntah la.. Kalau saya cakap kat awak pun macam la awak faham. Awak tak ambik tau pun so saya tak tau nak buat ape.

Kalau dulu selalu jugak awak mesej2 saya. Tapi sekarang? Hmmm :( Boleh dibandingkan awak dulu dengan awak sekarang. Dulu mesej elok je sekarang? Dulu selalu je awak panggil saya sayang, bg gudnite kiss sume tapi sekarang? Dulu selalu kite sembang malam2 kan. Tapi sekarang?? Hmmmm :(( Selalu je awak tidor awal. Dulu kenape tak tidor awal? :((( Ntah la susah la macam ni. Ketara sangat awak dah lain awak..

Dan sekarang kepale otak ni dah mule fikir yang bukan2. Saya tak mintak fikir macam ni tapi bile awak dah berubah macam ni memang patut pun saya fikir macam tu. Saya tak nak fikir macam tu saya takut tapi tu yang kerap ade kat kepale otak ni.

Awakk,,

Saya rindu awak. Awak yang dulu.. I really do. Ape2 yang tak kene saya mintak maaf. Ape2 yang awak tak suke awak cakap la. Kalau awak dah tak suke, just leave me. Saya tak paksa awak. Sayang tak semestinye memiliki kan? :') Just want the old u back.  :'(



i miss you more than quotes. #love#i miss you#more than