Saturday, 28 January 2012

I'm SORRY !

Dude,
Really SORRY ! bukan sengaje nak sakitkan hati kau. Bukan aku ta hargai kau. Aku cukup hargai and really thanks for ur help. I'm just cant treat u well. Not bcoz of my BF but... I dont knw ! Cant explain. Seriusly ! Niat aku juz nk mintak maaf. Jgn la sampai ANGGAP aku ANJING, SIAL bagai.. Melampau tu weyh.. Aku juz ta treat kau je sampai mcm tu kau panggil aku kn? :/ Tape2. Asalkan kau puas hati. Ikut kau la weyh. Kau ta heran aku kan.. Aku pun tanak heran kau lah ! grrrrrr !! Geram nih geram ! Rase nak hempuk kau pun ade tapi aku  sabar.. Up to U la nak kate ape pn. Panggil la aku ape pun yg kau nk panggil aku ta kesah dah. Lepas ni kau tanak tegur aku dh kan? FINE !  Huh sengal kau ! Tapi tape.. Ade ubi ade batas, ade hari aku balas. hahahaha. Gelak setan ! :D

Kbye !
Assalamualaikum :)