Tuesday, 17 January 2012

A LETTER FOR YOU

YOU,,
Thanks. I do appreciate all ur advice. Mungkin dah tibe mase untuk aku berubah. Dah lame aku nak buat perubahan ni tapi ta sampai seru lagi kot.. Malam ni bile dapat msg kau, aku sentap. Without salam, without hye kau terus bagi msg tu. Mungkin malam ni seru aku untuk berubah. Ape2 pun aku betul2 nak ucap terima kasih banyak2 kat kau. Kau buat aku sedar. Tapi lepas ni aku tatau mane nk letak muke ni bile jumpe kau. Aku malu. Sumpah aku malu.. Anyway, aku nak MINTA MAAF kalau selama ni banyak bende yg ak buat menyakitkan hati kau. Menyusahkan hidup kau. Aku ta berniat langsung nk buat mcm tu. Lepas tu aku nk ucapkan TERIMA KASIH yg teramat dekat kau sebab msg kau tu aku tergerak nak lakukan perubahan.

Yang Ikhlas..  
Raja Batrisyia Aznor